ZWROTY

Nasza polisa trwa 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, twój przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Nie wysyłaj zakupu z powrotem do producenta.

 

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe refundacje: (jeśli dotyczy)

* Każdy element, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie spowodowanych naszym błędem.

* Każdy przedmiot zwracany później niż 30 dni po dostawie

 

Zwroty środków (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

 

Późne lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu środków często występuje pewien czas przetwarzania.

Jeśli to wszystko zrobiłeś i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@tectelmobiles.pl.

 

Artykuły na sprzedaż (jeśli dotyczy)

Refundowane mogą być tylko przedmioty o zwykłej cenie, niestety nie można zwrócić pieniędzy za produkty sprzedane.

 

Wymiana (jeśli dotyczy)

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres info@tectelmobiles.pl i wyślij swój przedmiot na adres: Ul. Wołoska 18, Piętro 4 Biuro 18 02-675 Warszawa, Polska.

 

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent po zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt upominkowy na wartość Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu otrzymał zamówienie, które zostało ci dostarczone później, wyślemy zwrot do dawcy prezentu, a on dowie się o twoim zwrocie.

 

Wysyłka

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: Ul. Wołoska 18, Piętro 4 Biuro 18, 02-675 Warszawa, Polska.

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki związanych ze zwrotem produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania czas, jaki może zająć dotarcie wymienionego produktu, może się różnić.

Jeśli wysyłasz przedmiot o wartości przekraczającej 75 USD, powinieneś rozważyć skorzystanie z śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.